အရိပ္စစ္ဟုဆိုရာ၀ယ္ မိမိျပဳလုပ္ခဲ့ဘူးေသာ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံတရားတို႕သည္ မိမိ၏အရိပ္ပမာ အျမဲမကြာ ရွိေနဘိသကဲ့သို႕ ဆိုလိုပါအံ့

Sunday, September 29, 2013

အနာဂါတ္ကုိ တူတူလက္တြဲၿပီးေတာ့




“ႏုိင္ငံရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္ အတိတ္ကို သင္ခန္းစာယူရမယ့္ အရာတခုအျဖစ္ ျမင္ၿပီးေတာ့ အနာဂါတ္ကုိ တူတူလက္တြဲၿပီးေတာ့ ခ်ီတက္ႏုိင္မယ္ ဆိုလို႔ရွိရင္ က်မတုိ႔ ျပည္သူျပည္သားမ်ားအတြက္ အင္မတန္မွ အဆင္ေျပပါလိမ့္မယ္။ က်မတုိ ႔ႏုိင္ငံ က်မတုိ႔ ေမွ်ာ္မွန္းတဲ့ ခုိင္မာညီညြတ္ သာယာ၀ေျပာတဲ့ႏုိင္ငံႀကီးတခု ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။
ႏိုင္ငံ တႏုိင္ငံက တကယ္ေတာ့ ျပည္သူမ်ားနဲ႔ ေပါင္းစည္းၿပီးေတာ့ ဖြဲ႕ထားတာပါ။ အဲဒီေတာ့ ႏုိင္ငံတႏုိင္ငံရဲ႕ အရည္အခ်င္း၊ ႏုိင္ငံ တႏုိင္ငံရဲ႕တန္ဖုိးက ေနာက္ဆုံးက်ေတာ့ ျပည္သူေတြ တဦးခ်င္းစီ တဦးခ်င္းစီိရဲ႕ တန္ဖိုးေတြ ေပါင္းစည္းျခင္းအားျဖင့္ တဦးခ်င္းက ႏုိင္ငံေပၚ ထားတဲ့ ေမတၱာတရားနဲ႔ တဦးေပၚ တဦး ဆက္ဆံမယ္ဆုိရင္ က်မတုိ႔ အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္အတြက္သာ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ က်မတုိ႔ တႏုိင္ငံလုံး အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္စရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္လုိ႔ က်မယုံၾကည္ပါတယ္။ တူညီတဲ့ ဒီမုိကေရစီ လိုလားတဲ့ စိတ္ဓာတ္အေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ့ လက္တြဲၿပီးေတာ့ ေဆာင္ရြက္သြားႏုိင္ၾကပါေစလုိ႔ ဆႏၵျပဳပါတယ္”
ၹၹ
“တုိင္းရင္းသား ႏိုင္ငံေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို ေလးေလးနက္နက္ကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အခုိင္မာဆုံး မဟာမိတ္ေတြက တုိင္းရင္းသားေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ ၂၅ ႏွစ္အတြင္းမွာ တုိင္းရင္းသားအဖြဲ႕အစည္းေတြက က်မတုိ႔ရဲ႕ မဟာမိတ္ေတြအျဖစ္ ရပ္တည္ခဲ့ၾကပါတယ္။ အဲဒီလို ရပ္တည္ခဲ့တဲ့အခါမွာ က်မတုိ႔အတြက္ အင္မတန္မွ အင္အားျဖစ္ေစပါတယ္။ က်မတုိ႔ႏုိင္ငံက တကယ့္ကို ခုိင္မာတဲ့ တုိင္းရင္းသားေပါင္းစုံ စုစည္းေနထုိင္တဲ့ ျပည္ေထာင္စုျဖစ္ႏုိင္တယ္ဆုိတဲ့ ယုံၾကည္ခ်က္ကုိ က်မတုိ႔ကုိ ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒီလို အခက္အခဲေတြၾကားထဲက က်မတုိ႔ကို လက္မလႊတ္ လက္တြဲခဲ့တဲ့ တုိင္းရင္းသားမဟာမိတ္အဖြဲ႕မ်ားေၾကာင့္ ဒီယုံၾကည္ခ်က္က ခုိ္င္မာခဲ့ရပါတယ္”


ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္
(ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေရႊဂုံတုိင္ရွိ ေတာ္၀င္ႏွင္းဆီ အေဆာက္အအုံတြင္ က်င္းပေသာ ႏုိင္ငံလုံးဆုိင္ရာညီလာခံ ဒုတိယေန႕)
http://www.newmoekaungkin.blogspot.com

No comments: