အရိပ္စစ္ဟုဆိုရာ၀ယ္ မိမိျပဳလုပ္ခဲ့ဘူးေသာ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံတရားတို႕သည္ မိမိ၏အရိပ္ပမာ အျမဲမကြာ ရွိေနဘိသကဲ့သို႕ ဆိုလိုပါအံ့

Sunday, September 29, 2013

သိကၡာရွိဖို႔

 
" ကိုယ္လုပ္ခ်င္သလို လုပ္လို႔ မရဘူး။ အမ်ားနဲ႔ ညီေအာင္လို႔ အမ်ားေကာင္းက်ိဳးအတြက္ တစ္ခါတေလ

ကိုယ့္ရဲ႕ အက်ိဳးကို အေနာက္မွာ ထားျပီးေတာ့ လုပ္ရတယ္။ အဲဒီလို လုပ္မွသာ တိုးတက္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေဒသမွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အခက္အခဲေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္မတို႔ဟာ ႏိုင္ငံၾကီးသား အျမင္နဲ႔ ေျဖရွင္းရမယ္။
ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံကို အျပစ္မရွိတဲ့ ႏိုင္ငံ၊ အျပစ္မဲ့တဲ့ ႏိုင္ငံ၊ ကမာၻက ေလးစားတဲ့ ႏိုင္ငံျဖစ္ေအာင္

ဘယ္လို လုပ္မလဲ၊ ဘယ္လို ေနမလဲ၊ ဘယ္လိုထိုင္မလဲ။ ဘယ္လို ျပႆနာေတြကို ကိုင္တြယ္မလဲဆိုတာ ကၽြန္မတို႔ ဆံုးျဖတ္ရလိမ့္မယ္။ ကိုယ့္ႏိုင္ငံ သိကၡာရွိဖို႔ဆိုတာ လူတိုင္း လူတိုင္းမွာ တာ၀န္ရွိဖို႔ လိုပါတယ္။
ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ သိကၡာရွိဖို႔ဆိုတာ လူတစ္ေယာက္တည္းနဲ႔ လည္း မရဘူး။

အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုတည္း လုပ္လို႔လည္းမရဘူး။ အစိုးရခ်ည္း လုပ္လို႔လည္း မရဘူး။
ျပည္သူလူထုအားလံုးပါ၀င္မွ ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံ သိကၡာရွိေအာင္ ကၽြန္မတို႔ လုပ္ႏိုင္မွာပါ။ "
 
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္

No comments: